Regulament Academia de vară Forum IT 2012


pdf Regulament_Academia_de_vara_Forum_IT_2012.pdf

Art 1. Academia de vară Forum IT 2012 este organizată de către Asociația Forum IT și este patronată de Comisia Națională a României pentru UNESCO, în parteneriat cu Primăria Municipiului București și Autoritatea Națională pentru Sport și Tineret.

Art 2. Persoanele delegate pentru organizarea programului și supravegherea participanților sunt persoane cu experiență în organizarea de tabere și evenimente în domeniul IT. Aceste persoane sunt responsabile în întregime pentru buna desfășurare a programului Academiei, cu respectarea termenilor menționați în prezentul regulament.

Art 3. Participanții vor fi supravegheați pe parcursul taberei de către organizatori, cadrele didactice responsabile (situație valabilă pentru grupurile organizate cu cadru didactic) și personalul de securitate al Complexului. Plaja este supravegheată doar de salvamarii profesioniști angajați de Primăria Costinești. Este responsabilitatea tuturor participanților să urmeze indicațiile salvamarilor. Organizatorii nu sunt responsabili pentru activitățile și acțiunile desfășurate de către participanți în afara programului publicat pe site-ul Academiei, pentru perioada petrecută de participanți pe plajă (atât pe mal, cât și în apă), sau pentru activitățile și acțiunile desfășurate pe timpul aflat la dispoziția acestora.

Art 4. Transportul la Costinești se face pe cont propriu sau, pentru participanții din capitală, cu autocarele Primăriei Municipiului București, pentru suma de 65 lei de persoană, dus-întors.

Art 5. Și în acest an 75% din costurile aferente participării la Academie sunt suportate din sponsorizări și finanțări private. Ajutați și de contribuția participanților putem oferi: servicii de cazare cu pensiune completă la hotel - cazare și 3 mese pe zi - precum și posibilitatea organizării tuturor activităților menționate în programul Academiei pentru perioada 26 iulie-2 august 2012.

Art 6. Cazarea în Academie se face începând cu data de 26 iulie a.c. Plecarea se va face pe data de 2 august, începând cu prima oră, în funcție de mijlocul de transport al participanților.

Art 7. Cazarea se va face în camere cu două sau trei paturi. Fiecare cameră este dotată cu televizor, aer condiționat, minibar și grup sanitar prevăzut cu cabină de duș. În camere vor sta numai participanții de același sex și de vârste apropiate, sau grupuri de prieteni ce solicită cazarea împreună.

Art 8. Orele de trezire și culcare sunt 8:00, respectiv 24:00.

Art 9. Meniul Academiei este stabilit de către bucătarii Complexului. Pentru doritorii de diversitate, în apropierea taberei sunt amplasate puncte de vânzare a produselor alimentare (și nealimentare).

Art 10. Programul zilnic al Academiei este structurat în două părți. Între orele 9:30-14:30 prezența este obligatorie, iar a doua parte a programului este opțională.

Art 11. Participanții vor transporta în bagaj accesorii opționale, cât și obligatorii:

  • Act de identitate
  • Haine de schimb pentru vreme caldă / răcoroasă / umedă, costum de baie și prosop
  • Trusă personală de igienă și produse de protecție solară
  • Telefon mobil
  • Cameră foto/video
  • Laptopul personal cu alimentator
  • Bani de buzunar
  • Rucsac și, eventual, cort și sac de dormit (dacă vreți să continuați excursia pe cont propriu)
  • Spray împotriva insectelor
  • Medicamente, în special antialergice și antialgice (dacă este cazul, conform recomandării medicului)
  • Bagajul nu va conține materiale toxice, materiale inflamabile/explozibili (ex. artificii, butelii de voiaj cu gaz etc.)
  • Produsele alimentare perisabile (ex. carne, ouă, lactate) nu vor fi păstrate decât maximum până la sfârșitul primei zile a taberei, pentru a evita cazurile de intoxicare cu produse alterate
  • Participanții/părinții/tutorii sunt direct răspunzători pentru produsele alimentare transportate pentru drum și vor evita pe cât posibil să transporte spre Academie produse care sunt aproape de termenul de expirare (sau se pot altera rapid din cauza căldurii)
  • Fumatul este permis pentru participanții majori numai în locurile marcate!
  • Nu se consumă alimente în cameră sau în sălile de conferință, ateliere sau laboratoare!
  • Nu se vorbește la telefonul mobil în timpul prezentărilor/atelierelor!
  • Nu se consumă droguri sau alcool în incinta Complexului și... nici nu se intră în stare de ebrietate! În acest ultim caz, asigurați-vă că aveți bani de cazare la pensiune ;)

Art 12. Nu se pot înscrie în tabără participanții care suferă de boli contagioase. Participanții/părinții/tutorii vor furniza informații complete despre starea de sănătate, posibile alergii, predispoziții la diferite boli, precum și alte afecțiuni cum ar fi lipsa de calciu, anemie, astm bronșic, tahicardie etc. Este obligatorie prezentarea unei adeverințe de la medicul de familie, care să specifice dacă participantul este sau nu: clinic sănătos.

Art 13. Participanții nu vor transporta medicamente decât în cazul în care aceștia urmează un tratament special recomandat de către un medic, iar starea lor de sănătate le permite să participe la tabără și nu afectează sub nicio formă grupul. Participanții pot transporta doar pansamente, picături de ochi sau picături nazale.

Art 14. Pe parcursul Academiei, participanților li se impune o anumită disciplină necesară bunei desfășurări a programului. Pentru cazurile de abateri organizatorii își rezervă dreptul de a lua măsuri pentru părăsirea taberei de către participantul/participanții în cauză. În aceste situații părinții minorilor vor fi anunțați în prealabil. Contravaloarea contribuției de participare NU va fi restituită.

Art 15. În incinta camerelor sunt interzise: fumatul, consumul de băuturi alcoolice și consumul de droguri. Fumatul este permis participanților majori numai în locurile marcate!

Art 16. Pe tot parcursul taberei, toți participanții vor fi egali în drepturi și obligații, toți bucurându-se de aceeași atenție din partea organizatorilor.

Art 17. Părinții/tutorii care vor furniza bani de cheltuială copiilor, au posibilitatea de a lăsa banii în grija unuia dintre organizatori pentru a-i gestiona cu atenție și a asigura copilului fonduri pe toată durata evenimentului. Astfel, pot fi evitate situațiile în care copilul rămâne fără bani de cheltuială din primele zile.

Art 18. Participanții vor primi acest regulament prin e-mail și în prima zi a Academiei. Minorii au OBLIGAȚIA de a prezenta acest regulament părinților și de a veni cu acesta în tabără, TIPĂRIT și SEMNAT de către părinți/tutori.

Acest document are rol de regulament al Academei de Vară Forum IT 2012. Va fi semnat de toți participanții și respectat cu strictețe, cu excepția articolelor care au rol de recomandare, acestea nefiind considerate reguli..

pdf Regulament_Academia_de_vara_Forum_IT_2012.pdf

Participarea mea

Înregistrat pe sait ?
Autentificat x
Înscris în tabără x
Participare confirmată x
Contribuție virată x

Conectare

Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă
Ediţii:
2005
2006
2007
2008
2010
2011